Jeg er elev i 8a/c på Skovboskolen. Jeg er en af de heldige der har været i praktik. Jeg mener skolen indimellem kan være lidt kedelig og et pusterum/pause på " arbejdsmarkedet", giver mig mere lyst til at gå i skole

MIN PRAKTIK

Jeg har været i praktik nede hos John Petersen som mekaniker i 2 dage. Jeg lavede biler, jeg skiftede bl.a. olie-filter, lavede bremser, vaskede biler og satte dæk på bilerne. Kort sagt" jeg lavede en hel masse". Det er fedt at være mekaniker.

Om John kan jeg sige, at han er en flink mand og ...... første dag jeg skulle jeg skifte dette olie-filter, sagde han at jeg ikke måtte tabe det..... og hvad gjorde jeg ? Jeg tabte det naturligvis på gulvet. Han blev ikke sur, han sagde bare" flot begyndelse".

Vi havde frokostpause kl 10-10.30. Senere havde vi igen pause kl 12-12.30.

Det har været spændende at være i praktik som mekaniker. Om min praktikvært kan jeg sige. Han har været sød i mod mig. Han gav sodavand. Det har været rigtig fedt at være i praktik. Jeg er næsten helt sikker på et - jeg vil være mekaniker.

Næste gang jeg skal i praktik skal jeg være i Super Brugsen.

Kevin Tingleff