Traditioner
Skovboskolen

Skole komedie

På Skovboskolen har vi en masse traditioner. En af dem er skole komedie. De, der spiller skole komedie er 6. klasserne. Bag efter er der fest for børn og voksne, hvor der er mad, sodavand og diskotek.
Der har været mange Skolekomedier. Den første skole komedie fandt sted da skolen blev bygget i 1970. Der er nogle skole-komedier der bliver efterlignet af film, men nogle skolekomedier kan også stamme fra tidsaldre, som foreksempel sidste år. Der stammede skolekomedien fra middelaldreren, hvor der blandt andet var pest med.

Klippe-klister-dag

Klippeklister dag er en dag hvor der er nogle bestemte klasser der laver alle mulige juleting. Det startede fra ca.10 år siden og der har det varet ind til nu..

Skoleafslutning

Skoleafslutning er dagen før sommerferien, hvor alle elever fra skolen samles i festsalen. Det er det lokale, der også bliver brugt til blandt andet skole komedie.
Skole-lederen holder en tale.
Alle elever får fri kl.11:25.

Lavet af: Jesper D., Fie og Mike.

Sidst opdateret den 4. april 2001