Ordensregler
Østervang

Mellemtrinnet     4. - 6. årgang

læsende computer

• Alle sørger for, at der er ryddeligt efter hvert frikvarter.

• Oprydning foretages af klasserne på fast ugedag efter 5. lektion.

• Vi har fælles holdning til, at man ikke må have benene på bordet i timerne, ikke overtøj på i timerne, ikke ”sutteflasker” på bordene, ingen tyggegummi og mobiltelefon i timerne.

• Lærerne i 4. lektion sørger for, at der bliver fejet og afleveret mælkekasser.

• Gårdvagten i sidste del af spisefrikvarteret låser de klasser, som skal til P-fag.

• Inde – Man må være i klassen, på gangen og på biblioteket. Al sjipning, boldspil o.l. foregår udendørs.

• Man må ikke slås i fællesrummet.

• Ude – 4. - 6. årgang må være i skolegården, på legefortet, på boldbanen og på idrætslegepladsen. Der er ingen gårdvagt på idrætslegepladsen, så eleverne skal selv opsøge gårdvagten i Østervang. Rulleskøjter og løbehjul er ikke tilladt.

• Gymnastiksalen åbnes efter efterårsferien både i 10-frikvarteret og 12-frikvarteret for spil af dødbold/stikbold med en blød bold.
    Drikkelse og andet spiseligt må ikke medbringes i gymnastiksalen.

Sidst opdateret den 7. november 2004