Ib Stig Sørensen

Jeg kom ind i skolebestyrelsesarbejdet i april 1994, med det formål at tage del i den demokratiske proces omkring ledelsen af skolen.

Jeg har fra første periode gået meget op i at få de fire grupper: Medarbejderne - Ledelsen - Eleverne - Forældrene, til at arbejde tæt sammen i udviklingen af vores skole.
jeg er meget tilhænger af selvstyrende grupper, og arbejder for, at så mange beslutninger som overhovedet muligt, træffes på skolen i et tæt konstruktivt samarbejde mellem de 4 grupper.
Det er bl.a. derfor at vi på skolen arbejder for, og ser frem til indførelsen af egentlig kontraktstyring.

I de sidste to år har vi i bestyrelsen arbejdet målrettet mod at hvert skolebestyrelsesmedlem har et til to ansvarsområder at arbejde med, således at arbejdspresset er lige stort for alle SB-medlemmer.

Privat er jeg gift med Tove, og vi har Kathrine i 7.A, Peter Martin i 4.A, og efter sommerferien år 2000 har vi Cecilie i 0.A.

Ib Stig Sørensen
Vindegårdsvej --
4632 Bjæverskov

E-mail: (Slettet 30/6 2018 - EU’s persondataforordning)