Vejledning

UUV - Ungdommens UddannelsesVejledning
Greve, Solrød, Køge, Stevns   -   www.uuv.dk

UddannelsesGuiden - www.ug.dk

Kirsten Rubæk Olsen er vejleder på: Skovboskolen, Gørslev skole samt Søndre Skole.

Kirsten Rubæk Olsen Mit navn er Kirsten Rubæk Olsen og jeg er ansat i Ungdommens Uddannelsesvejledning Køge Bugt. Fra dette skoleår vil jeg fungere som vejleder på bl.a. Skovboskolen og glæder mig til et godt samarbejde med elever, forældre og ansatte på skolen.

Mit arbejdsområde på skolen er bl.a., at bistå lærerne med Uddannelses- Erhvervs- og Arbejdsmarkedsorientering, forestå vejledningssamtaler med eleverne i 6. - 10. klasse deltage på forældremøder i primært 6. og 8. klasse, koordinere brobygning, praktik og præsentationskurser for eleverne mm.

Jeg er på skolen:
mandagklokken 8.00 - 16.00Kontortid: 12.00 - 14.00
tirsdagklokken 8.00 - 12.00
torsdagklokken 8.00 - 16.00Kontortid: 12.00 - 14.00

Mit tlf.nr. er ------- og min mail er (Slettet 30/6 2018 - EU’s persondataforordning)

Er der spørgsmål vedr. ovenstående er man meget velkommen til at kontakte mig og man kan læse meget mere om Ungdommens Uddannelsesvejledning på www.uuv.dk

Mange hilsener fra
Kirsten Rubæk Olsen